Preguntem a l’equip de govern si s’han complert totes les condicions necessàries per reobrir la discoteca del carrer Ivars d’Urgell

Posted on Posted in Notícies, Paeria and tagged , , .

Els tècnics municipals han informat que abans de la reobertura de la discoteca situada al Carrer d’Ivars d’Urgell per la temporada 2017 és necessari el compliment de fins a 10  punts. Un d’ells és el Pla d’autoprotecció homologat, així com les proves i mesuraments dels nivells de so. El Comú de Lleida preguntarà per escrit al ple de maig:

  1. Té coneixement l’equip de govern de si des del dijous 18 de maig ha hagut activitat a la discoteca sita al Carrer d’Ivars d’Urgell?
  2. En cas afirmatiu, la mercantil ha donat compliment a les 10 condicions que plantejaven els serveis tècnics el passat 12 d’abril? En quina data han registrat cadascun dels tràmits?
  3. En cas que no hagin donat compliment a les esmentades condicions, ha efectuat alguna de les accions previstes en l’apartat segon del decret, com imposició de multes, incoar expedient sancionador o suspensió cautelar de l’activitat?
  4. Quines mesures de seguretat ciutadana ha implementat l’Ajuntament de Lleida per evitar l’accés peatonal a la LL-11?
  5. L’Ajuntament de Lleida ha rebut quixes, trucades informatives, advertiments o similars de ciutadans perjudicats per proves de so realitzades en horari de matinada? La guàrdia urbana ha rebut trucades de queixes veïnals pel soroll que emeten les proves de so o l’activitat al Carrer d’Ivars d’Urgell?

Preguntem per què incompleixen la resolució de la GAIP que els obliga a facilitar-nos els tiquets i factures de bestreta de caixa

Seguim sense tenir explicació a  despeses de més de 1000 euros en un sol àpat en restauració, capítol en el qual la Paeria es va gastar més de 92.000 euros via bestreta de caixa fixa entre 2009 i 2016. Tampoc ens han detallat el perquè d’abonar fins a 34 sancions de trànsit via bestreta. En definitiva, l’informe sobre bestretes que vam fer públic a principis de mes continua carregat d’interrogants.
Fa més mig any que el Comú de Lleida va demanar que, en compliment de la Llei de Transparència, se’ns facilitessin les liquidacions de despeses de les bestretes de caixa fixa d’Alcaldia des de 2006, així com a la documentació justificativa -tiquets i factures- corresponents. Malgrat que la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública de la Generalitat (GAIP) va resoldre el passat 15 de febrer que hi tenim tot el dret, l’equip de govern ha decidit que amb la liquidació de despeses ja en tenim prou, i que per això no ens passaran ni els tiquets ni les factures, necessàries per fer bé la nostra feina de supervisió.

Ajuda'ns a difondre
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest