El comúdelleida obre una convocatòria entre els adherits per contractar dues persones que donin suport al grup municipal durant aquesta legislatura. Podeu enviar el vostre curriculum vitae amb una petita carta de presentació i motivació al correu info@comúdelleida.cat. Es rebran les sol·licituds durant la setmana del 13 al 17 de juliol i ens posarem en contacte amb vosaltres per realitzar les entrevistes. Per tal de poder-ho gestionar, només enviarem resposta de recepció a les persones que seran entrevistades.
1. CONVOCATÒRIA DE PLAÇA DE RESPONSABLE DE COMUNICACIÓ DEL COMÚDELLEIDA
Tasques a realitzar
Ser el responsable de comunicació del comúdelleida.
Les tasques es centren en:
Dinamitzar les xarxes socials (facebook i twitter)
Mantenir la relació amb els mitjans de comunicació i coordinar els actes de comunicació amb els portaveus
Revisar els discursos dels regidors
Elaborar les notes de premsa
Coordinar-se amb les comissions del comúdelleida per a elaborar les denúncies i notícies
Coordinar les llistes de comunicació interna del comúdelleida (Butlletí, comunicació amb els adherits, respostes emails, llistes del telegram…)
Coordinar l’elaboració de continguts de la pàgina web del Comú
Dinamitzar la comissió de comunicació del comúdelleida
Dedicació i horaris
Jornada parcial
Disponibilitat per a reunions fora d’horari i participació a les assemblees
Perfil
Formació: Periodista o llicenciatura en Ciències de la comunicació
Experiència prèvia en tasques de comunicació en organitzacions socials o cooperatives
Experiència contrastada en dinamització de xarxes socials
Coneixements de maquetació i gestió de butlletins electrònics
Coneixements de gestió de continguts de pàgines web, blogs…
Capacitats personals:
Capacitat d’organització i gestió de situacions d’estres
Capacitat de treballar de forma autònoma però coordinada amb un equip
Dinamisme i capacitat de comunicació
Es valorarà positivament haver participat en moviments socials i tenir inquietuds socials
2. CONVOCATÒRIA DE PLAÇA DE RESPONSABLE DE SECRETARIA DEL GRUP MUNICIPAL DEL COMÚDELLEIDA
Tasques a realitzar
Ser el responsable de la secretaria del grup municipal del comúdelleida
Les tasques es centren en:
Tasques d’administració i organització
Gestió de la documentació i arxiu
Coordinació de les agendes dels regidors
Assistència a les assemblees d’enllaç
Control i revisió de la comunicació provinent de la Paeria
Control i revisió dels contractes i licitacions que es vagin publicant
Redacció i revisió de textos legals, proposicions i mocions municipals
Coordinació amb l’equip de regidors i amb els coordinadors de les comissions del comúdelleida
Dedicació i horaris
Horari intensiu de 5 hores diàries al despatx del grup municipal a la Paeria i 2 hores discontinues en reunions per les tardes.
Disponibilitat per a reunions fora d’horari i participació a les assemblees
Perfil
Formació: Llicenciatura de dret o llicenciatures similars (ciencies socials, humanitats…)
Coneixements jurídics
Coneixement de la tasca administrativa: documentació telefònica i per altres mitjans, agenda…
Nivell d’ofimàtica avançada i de eines col·laboratives (calendaris, butlletins, repositoris, documents col·laboratius..)
Coneixements de legislació i funcionament de l’Administració pública municipals
Coneixement escrit i llegit d’anglès
Català i Castellà
Capacitats personals:
Inquietuts socials i proximitat amb moviments socials
Capacitat d’organització i gestió de situacions d’estres
Capacitat de treballar de forma autònoma però coordinada amb un equip
Dinamisme i capacitat de comunicació
Es valorarà positivament haver participat en moviments socials i tenir inquietuds socials